Praca z każdym uczniem jest indywidualizowana i dostosowana do jego potrzeb i możliwości.
Dla każdego ucznia tworzony jest indywidualny plan pracy i współpracy.
- MIEJSCE I CENA ZAJĘĆ: Zajęcia odbywają się online za pomocą komunikatora Google Meet z tablicą wirtualną Idroo. Cena zajęć jest zależna od rodzaju wybranego kursu.
- PUNKTUALNOŚĆ. Na zajęcia logujemy się punktualnie. Nie ma możliwości przedłużenia lub wcześniejszego rozpoczęcia zajęć, gdy wcześniej lub później zapisane są inne osoby. Szanuję czas swój i innych i oczekuję tego samego. W przypadku niezalogowania się przez klienta w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć, kontaktuję się z uczniem pełnoletnim lub rodzicem ucznia niepełnoletniego telefonicznie lub poprzez sms. Zajęcia umówione, a nieodbyte lub nieterminowo odwołane i należy opłacić je w 100%. Dopuszcza się spóźnienie 2-3 minutowe.
- ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ. Istnieje możliwość odwołania/zmiany terminu zajęć (najlepiej pisemnie mailowo lub poprzez SMS) bez ponoszenia dodatkowych kosztów do 12 h przed planowanymi zajęciami. Odwołanie zajęć w terminie późniejszym skutkuje koniecznością uiszczenia opłaty: w przypadku odwołania do 5 h przed planowanym spotkaniem opłata wynosi 50% ustalonej ceny, w przypadku odwołania poniżej 5 h jest to już 100%. Istnieje także możliwość odpracowania zajęć odwołanych pod warunkiem dostępności nauczyciela w innym terminie. Zbyt częste odwołania mogą skutkować zakończeniem współpracy.
- ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ PRZEZ NAUCZYCIELA. Obowiązuje zasada obustronnego porozumienia. Zajęcia odwołane przez nauczyciela 12 h przed planowanym spotkaniem lub później (także niezalogowanie się przez nauczyciela w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć) zostaną zrekompensowane w postaci darmowych następnych zajęć lub zwrotu 100% kosztów tychże zajęć przez nauczyciela w formie przelewu o ile nie można wspólnie ustalić terminu odrobienia odwołanych zajęć.
- MATERIAŁY. Materiały wysyłane są drogą mailową do samodzielnego wydrukowania, a uczeń ma obowiązek zapoznać się z nimi tzn. sprawdzić, czy doszły i poprawnie się pobierają. Wszelkie problemy należy zgłaszać wcześniej, a nie na początku lub w trakcie kolejnych zajęć.
- SYSTEMATYCZNOŚĆ. Osoby uczące się zobowiązują się w momencie podjęcia współpracy do systematycznej bieżącej nauki i odrabiania zadanych prac domowych.
- PŁATNOŚCI. Po wspólnym ustaleniu ilości zajęć na kolejny miesiąc należy opłacić zajęcia z góry przelewem. Płatność musi być uiszczona do 10 każdego bieżącego miesiąca, w którym realizowane są zajęcia. W sytuacjach losowych uniemożliwiających którejkolwiek ze stron kontynuację nauki nauczyciel zwraca pieniądze za niewykorzystane godziny, o ile nie doszło do zbyt późnego odwołania. Wystawiam także faktury – termin płatności jest podany na fakturze. Nieuiszczenie płatności w ustalonym terminie skutkować będzie pisemnym upomnieniem.
- ZACHOWANIA NIEPOŻĄDANE. W przypadku rażącego naruszenia norm zachowania w czasie zajęć online (np. wulgarne lub agresywne zachowanie, rażące naruszanie zasad kultury osobistej, brak właściwych warunków do przeprowadzenia zajęć – hałas, zła jakość Internetu) osoba zostaje w trybie natychmiastowym wykluczona z zajęć, jak również musi się liczyć z koniecznością ich opłacenia w 100%.
- REZYGNACJA ZE WSPÓŁPRACY. Może nastąpić z obu stron w każdej chwili trwania współpracy. Nauczyciel ma prawo do zerwania współpracy ze względu na brak postępów ze strony ucznia, brak zaangażowania, brak płatności za zrealizowane już zajęcia lub zbyt dużą liczbę odwoływanych zajęć. W przypadku rezygnacji z zajęć już opłaconych z góry, nadpłata zostaje zwrócona na konto.
W roku szkolnym 2024/2025 zajęcia indywidualne rozpoczynają się od 9 września 2024 i będą trwały do 13 czerwca 2025 (z wyłączeniem przerw świątecznych)